About This Blog

“Maecen tempu tel lus egetof condimentum rhoncus se quam semper libero”
by Namquam Adipiscing
Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

KaSLaAn aawwiiii...

|

28 April 2010

1) Inter Milan sedang berperang melawan penjahat terhebat di abad ini, Barca.

2) Aku sokong Inter Milan. Aku tak suka Barca sebab dia jahat dan juga merupakan musuh Real Madrid, kelab kesayangan aku.

3) Sewaktu aku mula menulis entry ini, keputusan masih 0-0. Ada seorang player Inter yang bodoh sudah diarahkan keluar padang setelah dilayangkan kad merah. Pemain itu terlalu bodoh sebab tidak memikirkan kemaslahatan pasukan sendiri. Aku tak suka pemain yang sebegitu rupa. Tak sedar diri. Tetapi, keputusan aggregate masih berpihak kepada Inter kerana mereka berjaya mengalahkan penjahat Barca di tempat mereka 3 - 1.

4) Barca memerlukan sekurang-kurang 2 gol untuk layak ke pusingan akhir yang akan berlansung di Santiago Bernabeau, stadium Real Madrid, bertemu dengan Bayern Munich.


5) Malas adalah satu keadaan yang akan di hadapi oleh semua orang. Malas juga merupakan satu sifat yang tak bagus dan tak elok. Semua orang sudah sedia maklum.

6) Ada satu kajian di Hong Kong telah mengenal pasti bahawa, mereka yang mati kerana kemalasan adalah lebih banyak berbanding mereka yang mati akibat merokok.

7) Mengikut kajian itu, lebih 6400 orang di Hong Kong telah mati kerana malas melakukan aktiviti fizikal berbanding 5400 orang yang mati akibat merokok. Kajian itu telah dijalankan ke atas penduduk Hong Kong yang berumur lebih 35 tahun pada tahun 1998.

8) Kajian itu juga mendedahkan bahawa, kaum lelaki yang malas beriadah mempunyai peratus yang lebih tinggi untuk menemui ajal berbanding kaum wanita yang malas beriadah.

9) Aku tak merokok. Dalam masa yang sama aku juga seorang yang aktif bersukan. Tapi badan aku gempal. Aku dalam proses menguruskan sedikit badan aku agar tampak macho dan tegap ala-ala "HIGUAIN", penyerang pasukan kesayangan aku, Real Madrid.

10) Pun begitu, mati adalah sesuatu yang pasti. Tidak ada seorang pun yang boleh lari. Malas atau rajin, merokok atau tidak, semuanya akan mati akhirnya.

11) Cuma aku bersama dengan pendapat yang mengatakan, orang yang merokok seolah-olah sedang membunuh diri mereka secara perlahan-lahan dan senyap-senyap tanpa mereka sedar. Hal ini kerana, rokok itu sendiri mempunyai mudarat yang cukup besar. Bukan kepada perokok sahaja, bahkan kepada mereka yang berada di sekeliling mereka.

12) Nasihat aku, jadilah orang yang rajin. Jangan sekali-kali dan banyak kali mencuba untuk menjadi seorang perokok.

13) Harapan aku sampai akhir entry ini masih lagi menggunung untuk melihat kejayaan Inter Milan menewaskan penjahat yang juga merupakan musuh ketat kepada pasukan kesayangan aku, Real Madrid.

Sekian. Terima kasih kerana sanggup baca entry tak bermanfaat ini sampai habis. ®

2 comments:

Muhammad said...

akhirnya,kemenangan berpihak jugak pd team yg hangpa sokong dgn agg 3-2...permainan sebelah padang dan amat memboringkan utk meyaksikan smpai hbs,namun tahniahla diucapkan..penjahat terhebat di abad ini dapat dilumpuhkan..hu3~

akhir kalam,sm2 kita ke kelas dr hamdi pd esk hari..hu3

Noramin Nordin said...

hehehe..trima kasih kerana sudi singgah ke blog ini..

adat dunia begitulah..yang jahat akhirnya akan tetap terhapus..wakaka!