About This Blog

“Maecen tempu tel lus egetof condimentum rhoncus se quam semper libero”
by Namquam Adipiscing
Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

dak...bukan aih..!

|

18 April 2010

Huih..dak aih..!

Tobat bukan seperti yang dok sangka. Cuih, sapa sangka? Sapa-sapa hat nak sangka la.

Ni bukan "comeback" sepertimana yang disangkakan (sangka lagi. Orang dok habaq dah kata tadak orang sangka). Hat ni cuma saja-saja nak bagi ada jugak "update blog" setelah sekian lama tak ter"update".

Bukan malaih pun, tapi tadak idea sungguh nak menulis. Kosong. Jiwa tak kacau mana pun. Tapi otak tak berapa nak berjalan. Dak aih..bukan sebab tadak kaki, tapi memang dia tak bergerak. Dok kaku lagutu ja.

Exam tak lama dah. Lagi sebulan. Depan kata awai bulan 5 ni berenti dah kuliah. Tapi, aku baru minggu lepas pi kuliah. Mola-mola pi saja ja. Sebab rupanya Dr. tukaq jadual ke hari len. Kira aku pi makan tokmiah bil-baid dengan full ja.

Alhamdulillah, kelmarin aku pi kuliah, ada kelas. Dr. hat aku tunggu tu memang masuk. Tapi nak jadi cerita, dia tak ajaq madah hat aku nak dia ajaq tu. Dia ajaq madah len. Makanya semalam, aku hanya jadi mustami'. Bukan setakat tu ja, malah semalam aku hampir menjadi amukan dia. Sorang-sorang dia panggil pi depan, syarah balik apa hat dia ajaq. Mujuq aku tak kena!

Ok. Takat ni dulu. Kalau tulih panjang-panjang pun, tapi sekali-sekala tak syok!

4 comments:

AUTHOR KINANAH said...

mabruk2..ang pi hr sabtu br ni ye,kelas rasm dr hamd..kata ajaq 2madah sekali,rasm dan syaz la ni..bgs2,ak xmsk lg kls dr hamd tu,huhu..moga najah belako sek kito..masyi2:)

Noramin Nordin said...

haha..aku terkena daa..
lepas ni aku tak mau p dah ari sabtu..serik dah..!

Amin Ya Rabb..moga kita najah semua..

poji said...

haha...kedah pekat..tapi hang oghang kedah ka???mushkil2..

Noramin Nordin said...

huhuhu..pojie men banyak!