About This Blog

“Maecen tempu tel lus egetof condimentum rhoncus se quam semper libero”
by Namquam Adipiscing
Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Peksa minggu depan...

|

3 March 2008

Assalamualaikum...
Alhamdulillah hari nih aku berjaya menghadirkan diri aku kat kelas selepas semalam terpaksa bergelut dengan kemalasan yang amat sangat...
Walaupun aku mai lewat lebih kurang 20 minit...tapi aku masih menjadi pelajar yang tidak membuatkan tok guru menunggu anak murid..sbbnya waktu aku sampai syeikh terlambat...
Hehe...seronok duduk dalam kelas...rasa tenang..walaupun aku dihujani dengan soalan yang sedikit-sebanyak membuatkan aku rasa takut,kecut perut...tapi Alhamdulillah semua tue tak sikit pun wat aku patah semangat untuk terus ke kuliah...
Minggu depan aku ada exam..exam bulanan...series nak bagitau aku tak hafal apa pun lagik...aku penah juga terfikir tak mau masuk...bila aku pikiaq punya pikiaq akhirnya aku wat keputusan dan bertekad untuk masuk jugak...biaqla takleh jawab pun..janji aku masuk...kengkawan aku pun kata macam tue jugak..."masuk ja la amin,paling kurang syeikh tgk ang amik peksa, bleh jawab ka takleh jawab ka tu belakang crita...tapi ang kena berusaha la skit"...
Jadi aku harap walaupun aku takleh jawab banyak...alal a'khal aku jawab jugak...
okeh selamat...wassalam

0 comments: