About This Blog

“Maecen tempu tel lus egetof condimentum rhoncus se quam semper libero”
by Namquam Adipiscing
Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Al-kisah

|

23 March 2008

Assalamualaikum...
Lama sungguh aku tak menulis....walaupun tadak orang yang baca...tapi bakat kena asah dan pengalaman kena cari...tak kisah la ada owang aca ka dak ka?betoi dak...

Mekasih la kat member aku fauzi yang sudi men"update"kan blog aku jadi camni...walaupun lain yang aku suruh buat lain yang dia kerjakan, namun itu semua tak menjadi hal laa...at least ada jugak owang yang nak tolong...daripada buat sendiri, jadi lagi comot...

DAHSYAT SUNGGUH BUDAK ITU!!!

Iskhh...dahsat sungguh budak ni (bukan kartun tue tapi, yang dapat 21A tue)...yang lebih aku kagum tentang amalan dia.

Makan kismis ngan kurma campuq madu, sembahyang hajat dan berpuasa sunat isnin dan khamis dah menjadi amalan hidup dia, memang owang macam nih "deserves what they want" la.

Jadinya dari sekarang, kalau kita nak berjaya tak kira la apa yang kita buat dan lakukan kita kena ikut langkah orang yang dah berjaya.

Usaha + amalan sampingan yang istiqamah memang benar-benar membawa kita kepada kejayaan la.




0 comments: