About This Blog

“Maecen tempu tel lus egetof condimentum rhoncus se quam semper libero”
by Namquam Adipiscing
Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Wow 5 - 1!!!

|

25 March 2008


Semalam merupakan detik bersejarah kepada pasukan Hijau Kuning apabila dengan gahnya mereka berjaya membelasah pasukan pelawat dengan keputusan 5 - 1.

Penyokong skuad Kenari yang menerima hadiah "tiket percuma" selepas negeri Kedah berjaya ditawan oleh BA, membanjiri stadium Darul Aman untuk menyaksikan perlawanan tersebut. Dikatakan penyokong yang menghadiri perlawanan tersebut melebihi 35,000. Ini membuktikan bahawa Kerajaan baru negeri Kedah bukanlah sebuah kerajaan yang kolot dan jumud seperti yang diwar-warkan bahawa mereka akan mensia-siakan pasukan Bola Sepak Hijau kuning itu.

Keberangkatan Sultan Kedah diiringi oleh Ustaz Azizan Menteri Besar Kedah yang juga merupakan Presiden Persatuan Bola Sepak negeri Kedah menjadi bukti yang kukuh bahawa skuad kenari masih lagi diberi perhatian yang serius dalam usaha memartabatkan sukan bola sepak sebagai sukan yang dominan di negeri itu.

Di mana pengkritik-pengkritik yang dahulunya mengkritik skuad Kenari dengan begitu teruk?

Ini jelas membuktikan bahawa mereka mempunyai kepentingan masing-masing dalam kritikan mereka yang kolot itu. Mereka sebenarnya tidak pernah menyukai skuad Kenari walaupun skuad itu berjaya ke puncak kejayaan seperti yang diidam-idam oleh skuad lain.

Hahahaha...padan muka hangpa!!!

0 comments: